Tips Kesihatan Alternatif semula jadi & - 7 Cara Mudah untuk Meningkatkan Kesihatan Anda, Wellness & Umur Panjang

Tips Kesihatan Alternatif semula jadi & - 7 Cara Mudah untuk Meningkatkan Kesihatan Anda, Wellness & Umur Panjang

Secara semula jadi meningkatkan kesihatan anda adalah lebih mudah daripada ia mungkin kelihatan. Hanya beberapa perubahan yang mudah dalam pilihan yang anda buat boleh memberi kesan yang besar terhadap keadaan semasa dan masa depan yang tahap kesihatan anda.

Simpan ini dalam fikiran -

Kekayaan terbesar adalah kesihatan. ~ Virgil
Tip # 1 Minum air bersih - dan banyak itu: Hanya mempertimbangkan populariti air botol, ia bukan rahsia bahawa air paip adalah suspek. Rawatan kimia di loji air, sisa dadah dan hormon, lari daripada industri dan pertanian merupakan beberapa kebimbangan. Mencari penapis air rumah yang menayangkan sebahagian besar daripada perkara-perkara ini. Juga mempertimbangkan dispenser air yang mengion air untuk alkali pH lagi. Separuh daripada berat badan anda. dalam paun ialah bilangan auns air anda perlu minum dalam sehari!

Tip # 2 soda minum Stop, teh hitam dan kopi: Minuman ini adalah berasid. Mereka membuat tenaga Belanja badan anda dan mineral untuk meneutralkan keasidan mereka. Mereka juga tidak memenuhi keperluan anda badan air. A dehidrasi, sistem berasid sudah masak untuk keradangan, jangkitan dan degenerasi. BTW teh paling herba adalah OK.

Tip # 3 Stop menggunakan pemanis tiruan: Hampir semua pemanis tiruan telah ditunjukkan untuk menjadi neuro toksik dalam uji kaji haiwan. Tukar ke dataran lama madu, agave atau stevia.

Tip # 4 Janganlah menggunakan ketuhar gelombang mikro anda: Ramai yang percaya bahawa struktur dan utiliti biologi air (komponen terbesar kebanyakan makanan dan badan anda) diubah oleh gelombang mikro. Dari satu segi ia "membunuh". Eksperimen mudah menunjukkan bahawa tumbuh-tumbuhan disiram dengan air gelombang mikro layu dengan cepat, seolah-olah mereka tidak disiram sama sekali berbanding dengan tumbuhan yang menerima air masak pada bahagian dapur.

Tip # 5 Elakkan makanan yang diproses: Makanan yang diproses mempunyai jangka hayat yang lama kerana mereka dipenuhi dengan bahan pengawet kimia. Mereka pada dasarnya diawetkan. Ini adalah apa yang anda masukkan dalam badan anda - makanan yang tidak bermaya. Makan segar, makanan yang penting dan menikmati faedah daripada kehidupan yang bertenaga.

Tip # 6 Go organik: Ya, mereka adalah lebih mahal tetapi mereka juga penuh dengan lebih banyak vitamin, nutrien, mineral dan enzim. Mereka juga tidak penuh racun perosak toksik, racun herba, dan pelbagai bahan kimia lain. Mereka juga tidak diubahsuai secara genetik.

Tip # 7 Stop makan lemak toksik dan minyak: Ini termasuk minyak hydrogenated, minyak canola dan mana-mana lelaki lain minyak dibuat. Mentega organik, sejuk ditekan minyak zaitun dan minyak kelapa adalah alternatif yang baik. Sel-sel anda memerlukan lemak sihat untuk membuat membran sel yang sihat. Lemak toksik membuat membran sel seperti selofan. Ini menjejaskan fungsi membran sel dan sel kepada komunikasi bimbit, akhirnya memprovokasi fungsi organ terjejas.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar