Cara-cara yang benar untuk menjadi lebih tinggi

Cara-cara yang benar untuk menjadi lebih tinggi

Terdapat ramai orang mencari cara-cara yang benar untuk menjadi lebih tinggi. Mereka percaya yang lebih tinggi mempunyai banyak manfaat seperti yang diambil lebih serius dalam perniagaan, mencapai kecemerlangan dalam sukan yang dipilih mereka, atau menangkap perhatian orang cantik duduk di hujung bar. Terdapat banyak maklumat di web dan orang mahu dapat untuk mencari cara yang sah untuk mendapatkan lebih tinggi.

Setelah anda melebihi tempoh yang tertentu dalam hidup anda, ramai yang percaya ia tidak mungkin untuk mendapatkan mana-mana lebih tinggi. Mungkin benar dalam erti kata bahawa apabila platelet pada akhir tulang dekat, mereka tidak boleh berkembang lagi. Walaupun tulang anda tidak akan berkembang panjang, anda boleh berkembang beberapa lagi inci dengan mengikuti kaedah tertentu.

Salah satu cara yang benar untuk menjadi lebih tinggi adalah untuk memperbaiki kedudukan anda. Dari masa ke masa, kita boleh membangunkan kesihatan yang tidak baik oleh bungkuk. Bungkuk atas boleh bermakna beberapa inci tinggi. Menyedari tabiat buruk ini, kita boleh meneruskan tabiat ini tidak baik untuk tahun. Pada masa-masa rawak pada siang hari, mengambil penilaian postur anda. Adakah anda duduk atau berdiri lurus? Apakah weigh anda sama rata kepada kedua-dua belah badan anda? Cuba membetulkan kelemahan ini jika anda mempunyai mereka. Oleh kerana anda mungkin telah membangunkan tabiat buruk ini selama bertahun-tahun, ia mungkin mengambil masa untuk mendapatkan ia diperbetulkan.

Salah satu cara yang benar yang lain untuk menjadi lebih tinggi adalah untuk bersenam. Senaman tertentu boleh membantu anda menjadi lebih tinggi, terutamanya regangan dan senaman intensiti tinggi seperti berbasikal, berenang, dan sprinting. Peregangan menyimpan otot anda lemah gemalai. Bahagian tertentu seperti tergantung decompresses rawan antara vertebra anda, menjadikan anda lebih tinggi. Mempunyai abs kuat dan belakang yang lebih rendah boleh membantu anda dengan postur anda. Berhati-kumpulan-kumpulan otot dengan crunches, sit up, selekoh sampingan, dan sambungan kembali. Intensiti yang tinggi menjalankan peningkatan hormon pertumbuhan yang bertanggungjawab untuk pertumbuhan organ-organ, otot anda, dan tulang.

Ini adalah cara yang benar untuk menjadi lebih tinggi. Amalkan tabiat ini bersama-sama dengan diet yang tinggi dengan kalsium dan protein dan anda akan melihat diri anda membesar.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar