Grow Fast Taller - Di sini beberapa panduan yang Anda Perlu Ikut

Grow Fast Taller - Di sini beberapa panduan yang Anda Perlu Ikut

Saya akan memberikan anda beberapa garis panduan untuk menjadi lebih tinggi cepat - tidak kira berapa umur anda, dan tanpa mengira jantina anda. Juga, tidak kira berapa umur ibu bapa anda. Kebanyakan orang seolah-olah berfikir ketinggian yang semata-mata ditentukan secara genetik - dan anda tidak boleh mana-mana lebih tinggi daripada ibu bapa anda. Itu hanya kepercayaan mengehadkan, dan tidak benar. Teruskan membaca untuk mengetahui lebih lanjut.

Bagaimana anda boleh menjadi lebih tinggi cepat, bukan ketinggian genetik? Para saintis mendapati bahawa banyak orang yang tinggi sebenarnya tidak secara genetik "sepatutnya" menjadi tinggi - ibu bapa mereka, dan datuk dan nenek adalah jauh lebih pendek daripada mereka. Bagaimana ini berlaku? Kimia yang bertanggungjawab untuk ini adalah HGH, atau hormon pertumbuhan manusia. Ia dipengaruhi oleh genetik, tetapi ia lebih bergantung kepada diet anda, dan berapa banyak senaman yang anda dapat.

Bagaimana kita boleh menggunakan ini untuk menjadi lebih tinggi? Anda boleh mengikuti gabungan mudah diet dan senaman, yang akan meningkatkan ketinggian anda sebanyak 4 inci, dalam tempoh beberapa minggu akan datang. Dengan memakan banyak amino-asid, dan produk tenusu, anda merangsang badan anda untuk mula menghasilkan hormon pertumbuhan yang lebih, dan juga untuk memulakan mendarabkan sel-sel dalam tisu anda, iaitu membesar. Apa yang anda juga perlu lakukan ialah, membekalkan badan anda dengan nutrien yang betul dan vitamin - semua yang dijaga oleh program diet yang anda perlukan untuk diikuti.

Latihan adalah terbentang - mereka perlu digabungkan dengan diet, atau hasil akan sangat sementara. Kebanyakan senaman ini regangan, sudah dilakukan oleh orang dalam semua sukan, sebagai satu cara untuk memanaskan badan dan regangan badan anda. Peregangan otot belakang anda dan tisu adalah fokus utama di sini. Apabila anda menggabungkan bahawa dengan diet, anda akan dapat menjadi lebih tinggi cepat - secepat inci seminggu.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar