Hentikan Berpeluh berlebihan - Beberapa Tips untuk Bantuan Anda Penyembuhan Keadaan anda

Hentikan Berpeluh berlebihan - Beberapa Tips untuk Bantuan Anda Penyembuhan Keadaan anda

Apabila anda mempunyai selesema, batuk buruk yang tidak akan hilang atau mencari untuk mendapatkan kawalan kelahiran, ia adalah agak mudah untuk membuat melantik dengan Doktor dan bercakap mengenainya secara terbuka. Tetapi apabila ia datang kepada masalah memalukan seperti jangkitan yis dan berpeluh terlalu banyak, kita sering meletakkan lawatan kami kepada Doktor di luar, berfikir bahawa masalah ini akan hilang dengan sendiri.

Malangnya semua terlalu kerap daripada tidak ia tidak. Tidak seperti jangkitan yis di mana terdapat bahaya yang sebenar kepada kesihatan anda, peluh berlebihan boleh kelihatan sangat remeh. Anda banyak berfikir bahawa Doktor hanya akan ketawa pada anda dan mengantarkan engkau. Bahawa peluh berlebihan bukan sesuatu yang anda harus lebih akan Doktor tentang. Baik anda salah!

Peluh berlebihan adalah isu sebenar dan ramai orang menderita daripada itu. Ia tidak boleh dipandang ringan kerana ia boleh menjadi tanda-tanda isu asas lebih besar. Jangan menghabiskan masa anda hanya menutupnya sama ada, anda perlu mencari jalan untuk menyembuhkan tidak menutup isu ini. Walaupun anda cuba untuk memikirkan isu sebenar, menutupnya boleh membantu dengan kebimbangan dan tekanan anda mungkin perasaan dari masalah ini. Ramai orang mendapati sukar untuk menjadi sosial ketika mereka mengalami keadaan ini dan mana-mana tetapan sosial membawa kepada kebimbangan. Kebimbangan hanya membawa kepada lebih banyak berpeluh supaya sebuah lingkaran kemiskinan bermula. Jadi pertama ia adalah yang terbaik untuk menutupinya sedikit untuk melegakan keresahan.

Ketiak berpeluh - Banyak orang mendapati bahawa dengan mencukur dan menggunakan anti-perspirant yang kuat mereka dengan berkesan boleh mengurangkan kemunculan berpeluh. Mereka juga berasa lebih selesa secara keseluruhan.

Palm / tangan Berpeluh - Sesetengah orang mendapati minyak Cypress atau hazel sihir digunakan untuk tangan mereka sangat berkesan. Lain dapati memohon Drysol pada waktu malam dan menyapu habis di waktu subuh meninggalkan hari mereka bebas daripada tangan berpeluh. Anda juga mungkin mendapati ia berguna untuk membawa tisu atau tuala dengan anda pada setiap masa.

Kaki - Mencuba stoking yang diperbuat daripada 100% kapas telah membantu ramai orang. Kain yang bernafas dan sumbu kelembapan jauh jika penyelesaian yang sempurna untuk isu-isu kaki.

Perkara-perkara lain yang akan membantu mengurangkan isu-isu berpeluh adalah:

Menjaga terhidrat - Jika anda tidak terhidrat badan anda akan merasa lebih sukar untuk mengekalkan suhu dan dengan itu berpeluh akan hasilnya. Berpeluh sejuk anda ke bawah. Membawa botol air di mana sahaja anda pergi dan menghirup sepanjang hari.

Berat Badan - Jika anda kelebihan berat badan anda akan dehidrasi dan tertekan. Kedua-dua perkara-perkara ini membawa kepada peluh lebih daripada biasa. Kurangkan berat badan, kehilangan peluh.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar