Batuk Pemulihan semula jadi - Top 3 Resipi Asli Untuk Menghilangkan Batuk Anda

Batuk Pemulihan semula jadi - Top 3 Resipi Asli Untuk Menghilangkan Batuk Anda

Adakah anda mengalami batuk kronik? Mungkin anda baru-baru ini telah selesema tetapi batuk tidak akan hilang? Di sini anda akan mencari mengapa anda tidak boleh menggunakan batuk sirap kimia dari kedai ubat - sesuatu yang semua orang perlu tahu mengenai. Anda juga akan mendapati bahagian 3 ubat batuk semula jadi anda boleh membuat anda sendiri, di rumah, dan dengan mudah. Jadi menyingkirkan yang batuk menjengkelkan hari ini!

Mengapa anda tidak perlu menggunakan bahan kimia batuk sirap

Percaya atau tidak, batuk adalah baik untuk anda. Ia adalah cara yang ampuh untuk badan anda untuk membersihkan paru-paru anda daripada objek asing dan kahak. Jika anda berhenti batuk sekaligus anda merosakkan mekanisme pertahanan semula jadi badan anda. Cara terbaik untuk menghilangkan batuk anda adalah ubat batuk semula jadi - yang membantu badan anda meludah keluar apa sahaja yang ia cuba untuk meludah keluar. Hanya selepas itu akan anda benar-benar menghilangkan batuk anda.

Sirap batuk kimia akan menghentikan batuk dan badan anda akan "tersangkut" dengan kotoran yang ia cuba untuk menghapuskan. Ia adalah satu perkara masa sehingga anda mula batuk lagi. Ini adalah bahagian 3 ubat batuk semula jadi. Ia mudah dan kuat:

Ubat batuk semula jadi

1. daun Thyme dan madu gabungan -The madu dan thyme mewujudkan salah satu yang terbaik ubat batuk semula jadi. Ini terutamanya membantu untuk batuk yang disebabkan oleh jangkitan di tekak anda. Thyme juga menguatkan sistem imun anda dan dengan itu kita mendapat dua kelebihan dari satu produk. Hanya campuran 10 daun thyme segar ke dalam setengah cawan madu (Saya selalu mengesyorkan madu organik) dan tunggu beberapa jam. Anda boleh mempunyai 2 sudu madu ini (tanpa daun) sehari. Anda juga boleh menambah air panas dan minum sebagai teh herba.

2. Oregano Tea - Seorang lagi pemenang antara ubat batuk semula jadi adalah - Oregano meninggalkan. Mereka mengandungi bahan yang dipanggil "thymol". Bahan ini adalah berguna untuk membunuh bakteria. Ia juga membantu untuk melepaskan kahak terkumpul dan menghidupkan batuk kering batuk "basah" dan produktif. Bancuh 2/1 sudu besar oregano segar daun dalam air mendidih selama 10 minit, biarkan ia sejuk dan minum. Anda boleh melakukan ini dua kali sehari.

3. Pemakanan - mengelakkan makanan ini secara mendadak akan mengurangkan jumlah kahak anda menghasilkan dan mengurangkan batuk anda. Ini adalah salah satu yang paling kuat ubat batuk semula jadi di luar sana. Ini adalah makanan yang anda harus cuba untuk mengelakkan sebanyak mungkin: Produk Susu lembu, kacang tanah dan produk bijirin, limau, pisang, gula putih dan tepung putih. Saya tahu apa yang anda fikirkan sekarang: Apa yang ada yang tinggal untuk makan? Sukar untuk mengelakkan semua makanan ini, tetapi sekurang-kurangnya cuba untuk mengurangkan jumlah. Apabila anda lapar dan menyediakan sandwic yang akan datang anda, ingat bahawa mempunyai roti gandum bukan roti putih sudah salah satu ubat batuk semula jadi anda ... Malah perubahan kecil akan membuat perbezaan.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar